מאמרים/מדריכי קנייה

שואבים לנקיון הבריכה מחול בקרקעית

הדרך היחידה, שבעזרתה ניתן לנקות את תחתית הבריכה, היא בעזרת ערכות ניקוי ייחודיות המתאימות לבריכה שלכם.

הבעיה הנפוצה ביותר בבריכה הינה החולות אשר בקרקעית, הדבר קורה מכמה סיבות, סיבה ראשונה הינה לכלוך אשר נמצא באוויר (אבק, סופות חול וכדומה).
סיבה שנייה, הינה כניסת אנשים רבים אשר נושאים עימם חולות.

הדרך לניקוי החולות הינה בעזרת ערכות ניקוי ייחודיות לזה, המתאימות לכל הבריכות ובעיקר לבריכות INTEX

ערכות הניקוי מותאמות לסוג המשאבה אשר ברשותכם:

ערכת ניקוי המתאימה למשאבת פילטר נייר – הערכה כוללת ראש שאיבה (בדומה לשואב אבק), מוט, צינור באורך 5 מטר הניתן לחיתוך על פי הצורך שברשותכם ושקית ריקון.
השימוש הינו פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות הוא לחבר את מוט האלומיניום לראש השאיבה, ואת ראש השאיבה לצינור, הצינור מתחבר מצידו השני לפתח היניקה בבריכה (הפתח התחתון) על ידי מתאם ייחודי לבריכת אינטקס, ועל ידי לחץ המשאבה הוא שואב את הקרקעית והחולות מתאספים בשקית האיסוף אשר בתוך ראש השאיבה.

ערכת ניקוי המתאימה למשאבת חול – הערכה כוללת צינור טלסקופי, רשת לאיסוף עלים, צינור באורך 5 מטר (הניתן לחיתוך למקטעים של מטר) וכן שואב לקרקעית.
החיבור הינו פשוט ביותר, וכל שיש לעשות הוא לחבר את הצינור בצד אחד לדופן היניקה בבריכה, בעזרת מתאם ייחודי לבריכות אינטקס, ומצד שני לראש שאיבה אשר נצמד בקרקעית שגם מתחבר למוט הטלסקופי.
עוצמת השאיבה הינה גבוהה ביותר עקב חיבור ישיר למשאבת החול ללא כל הפרעה באמצע.

שואב נטען לבריכה INTEX 28620 – השואב החדש מבית INTEX. השואב בעל סוללה נטענת על ידי חיבור לחשמל המאפשרת עבודה רצופה של עד כ-50 דקות בטעינה אחת! השואב מגיע עם מוט טלסקופי אשר מגיע לאורך של עד 239 ס”מ המאפשר כיסוי שטח מקסימלי בבריכה שלכם. 2 ראשים של מברשות הניתנים להחלפה.

שואב חול מהקרקעית AQUA POOL – מופעל על ידי 8 סוללות אצבע רגילות המספיקות לעד שעה עבודה רצופה, השואב אינו מחובר למשאבת סינון.

ערכת ניקוי בואקום מתחברת לצינור גינה– בעזרת צינור גינה הערכה יוצרת וואקום בקרקעית הבריכה ועל ידי כך הלכלוך נאסף בשקית המיועדת לכך.

רובוט לבריכה 28001 INTEX  הינו ייחודי בכך שהוא מנקה בעצמו את קרקעית הבריכה מלכלוך ואינו מצריך מכם לעשות זאת בעצמכם.
הרובוט לבריכה מתאים לבעלי משאבות מעל 1,600 גלון בלבד, והינו הדרך המומלצת והיעילה לניקוי הבריכה שלכם.

Back to list